Bergaduh Sebab Berebut Pelanggan


IPOH – Hanya kerana berebut pelanggan, seorang pekerja pusat pengurusan mayat parah ditetak dengan parang di rumah mayat, Hospital Raja Permaisuri Bainun di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 10.30 malam itu, mangsa K Manivanan, 31, sedang mengurus mayat seorang rakannya sebelum diserang suspek yang dipercayai tidak berpuas hati tindakan mangsa mengambil pelanggannya.

Manivanan berkata, dia diserang dari belakang selepas selesai menguruskan mayat rakannya itu.

“Rasa tidak dapat mempertahankan diri ketika diserang selain terus berlari ke pondok polis yang terletak di hadapan hospital ini. “Saya bernasib baik apabila lelaki berkenaan tidak mengejar saya.

Doktor dan jururawat yang berada di tempat kejadian terus memberi rawatan setelah melihat badan saya dipenuhi darah,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah, Superintendan Ahmad Termizi Abd Haq berkata, suspek yang menyerang mangsa sudah dikenal pasti dan tindakan mengesan dilancarkan untuk menangkap suspek.

“Kita telah menerima laporan pada dari mangsa dan dia mengalami cedera parah di bahagian tangan kanan dan beberapa kesan di perut serta berhampiran leher.

“Siasatan awal mendapati mangsa diserang di luar hospital sebelum melarikan diri ke pondok polis. Mangsa kini ditempatkan dalam wad untuk menerima rawatan,” katanya.

Menurutnya, kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan. – Sinar Harian Online
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori BERITA / JENAYAH dengan judul Bergaduh Sebab Berebut Pelanggan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/08/bergaduh-sebab-berebut-pelanggan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Bergaduh Sebab Berebut Pelanggan"

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.