Gambar Gua Ais Terbesar Dunia (Menarik)


Sebuah gua ais yang dikatakan terbesar di dunia telah dijumpai di Austria dan mendapat kunjungan ratusan ribu pelancong setiap tahun.

Terdapat pelbagai tempat yang cantik dan menakjubkan di dunia ciptaan Allah ini. Contohnya seperti Tasik Baikal, tasik yang paling panjang dan dalam di dunia. Post kali ini kami nak kongsikan satu lagi keajaiban alam iaitu Eisriensenwelt, gua gua terbesar di dunia yang terletak di Werfen, Austria. Untuk pengetahuan tambahan, Eisriesenwelt adalah bahasa Jerman yang bermaksud “World of the Ice Giants” atau Dunia Gergasi Ais. Ia merupakan gua ais terbesar di dunia dan mempunyai keluasan 30, 000 kaki persegi. Baru 45km sahaja ruang yang telah diteroka. Teruskan membaca untuk melihat gambar di sekitar gua ais ini.











P-- Sungguh hebat alam ciptaan Allah. Tak sangka adanya gua ais yang secantik dan seindah ni. Subhanallah. Yang paling penting, kehebatan dan keindahan syurga itu jauh lebih melebihi segala kecantikkan di dunia ini. Oleh itu, marilah kita sama-sama mempertingkatkan ibadat dan berdoa agar sentiasa dalam rahmat Allah selalu. Amin.Melayukini.net 
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori BERITA / KELEBIHAN / Perkara PELIK / tahukah anda dengan judul Gambar Gua Ais Terbesar Dunia (Menarik). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/07/gambar-gua-ais-terbesar-dunia-menarik.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Gambar Gua Ais Terbesar Dunia (Menarik)"

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.