Masjid Al-Aqsa akan hancur Tak lama lagi

gambar, terkini, isu, masjid al-aqsa, baitulmaqdis, israel, rejim zionis, sejarah, islam, tinggalan, musnah, hancur, amaran, tujuan gali tanah, saudara, gagal, islam, cabul, kesucian, serius
Kerja penggalian di Masjid Al-Aqsa tersebut didakwa akan memusnahkan tinggalan bersejarah dan kebudayaan Islam di sekitarnya.

BAITULMAQDIS – Yayasan Waqaf dan Warisan Aqsa (Afeh), awal minggu lalu memberi amaran bahawa pihak berkuasa Israel kini sedang giat melakukan penggalian terbesar dalam tempoh 150 tahun di sekitar Masjid Al-Aqsa.

Jurucakap Afeh mendakwa tindakan biadab rejim Zionis sejak 10 tahun lalu itu kononnya bertujuan untuk menempa sejarah dengan mewujudkan bandar bawah tanah Yahudi dan di sekitar kawasan tersebut.

Difahamkan, tiga cabang penggalian untuk menghasilkan rangkaian terowong dijalankan di bawah masjid yang menjadi kiblat pertama orang Islam itu.

Sebagai tanda membantah tindakan rejim Zionis itu, Afeh menggesa saudara Islam di seluruh dunia untuk bersatu menggagalkan usaha mereka kerana ia satu pencabulan serius terhadap kesucian Masjid Al-Aqsa di Baitulmaqdis tersebut.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori tahukah anda dengan judul Masjid Al-Aqsa akan hancur Tak lama lagi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/06/masjid-al-aqsa-akan-hancur-tak-lama.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Hafiz Muslim -

Belum ada komentar untuk "Masjid Al-Aqsa akan hancur Tak lama lagi"

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.