Cara Labah-Labah Gergasi makan Seekor Burung


Seekor labah-labah mempunyai keistimewaan tersendiri apabila ia dapat memerangkap mangsanya yang merupakan spesis jenis burung dengan menggunakan sarang labah-labah.

Biasanya kita dengar Labah-labah hanya makan serangga, tetapi labah-labah yang satu ni bukan calang-calang kerana ia menyantap seekor burung. Seperti yang kita tahu, labah-labah mempunyai kesitimewaan yang tersendiri untuk memerangkap mangsa melalui sarangnya. Namun agak sedikit pelik, kerana kebiasaanya sarang labah-labah hanya mampu memerangkap haiwan jenis serangga.

Tetapi kali ini, entah bagaimana burung boleh melekat pada sarangnya. Mari kita tengok aksi binatang pelik labah-labah ini menangkap dan makan seekor burung. Bayangkan kalau labah-labah pelik yang besar ini ada di sarang labah-labah terbesar di dunia. Mengerikan!


Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Perkara PELIK / tahukah anda dengan judul Cara Labah-Labah Gergasi makan Seekor Burung. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/06/cara-labah-labah-gergasi-makan-seekor.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

1 Komentar untuk "Cara Labah-Labah Gergasi makan Seekor Burung"

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.