Bukti Manusia Hari Ini Bertamadun...



Zaman Jahiliyah dahulu,orang Arab bunuh anak perempuan hidup2 bukan kerana mereka malu atau tidak sayang tetapi mereka tidak sanggup melihat anak perempuan mereka dirogol depan mata mereka apabila besar nanti.jadi,demi maruah anak dara mereka tercalar biar mati dari kecil.

Sebaliknya zaman moden yang konon bertamadun hari ini,tanpa buang anak tidak kira lelaki perempuan tanpa belas,rasa sayang dek kerana berzina dan lahir anak hasil perhubungan yang haram.inilah malang yang menimpa si kecil yang tidak berdosa sama sekali ini.

Si kecil inilah antara golongan yang dijamin Allah SWT ahli syurga dan pemberi Syafaat.adakah kita akan diberi syafaat mereka jika kita yang bunuh mereka?kembalilah kepada ajaran Islam,jauhilah budaya cinta tanpa batas agama,jauhilah mendedah aurat di khalayak dan jauhilah pergaulan bebas yang akhirnya akan menarik manusia ke dalam lembah perzinaan.

Marilah kita semua Berusaha menegakkan Syariat Islam agar segala kerumitan jenayah yang kian merbahaya ini dapat dibendung dengan keadilan Islam.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori ARTIKEL PANAS / BERDOSA / BERITA / JENAYAH / Perkara PELIK / tahukah anda / ULASAN dengan judul Bukti Manusia Hari Ini Bertamadun.... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/07/bukti-manusia-hari-ini-bertamadun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Hafiz Muslim -

Belum ada komentar untuk "Bukti Manusia Hari Ini Bertamadun..."

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.