Ular Berkaki Ditemui di China

Kini ular tidak perlu lagi mengesot untuk bergerak, sebab diorang dah ada kaki..haha. (gurau je, jangan marah ye cik ular). Sebenarnya ular berkaki ini ditemui di China dan menurut kajian kecacatan ular pelik ni lebih kurang macam bayi kembar siam yang menghasilkan organ berlebihan.
Ular pelik yang berkaki ini telah ditemui oleh seorang wanita China yang bernama Dean Qiongxiu, berumur 66. Dia melihat ular berkaki ini terpaut pada siling rumahnya pada tengah malam ketika dia hendak masuk tidur.
Gambar pelik ular yang berkaki yang ditemui oleh Mrs Quingxiu ini boleh dilihat di bawah. Agak pelik, mungkinkah ular pelik berkaki ini adalah jelmaan seekor naga yang terkenal dalam mitos negara China? Wallahualam.
Beginilah keadaannya ular berkaki yang ditemui di China.
Melayukini.net – Mungkin ular ini ada makan ayam kot, dan tercekik kaki ayam kat dalam badan ular tersebut. He He..Yang paling pelik bukanlah ular yang berkaki ini tetapi ialah yang paling pelik ialah manusia yang mengaku Islam tetapi tidak mengamalkan cara hidup sebagai seorang Islam. Semoga kita tidak tergolong dari golongan seperti ini.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Perkara PELIK dengan judul Ular Berkaki Ditemui di China. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/06/ular-berkaki-ditemui-di-china.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Ular Berkaki Ditemui di China"

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.