korban/akikah di kemboja


Keadaan Umat Islam Di Negara Kemboja Adalah Amat Menyedihkan, Umat Islam Di Sana Sangat Kurang Daging, Kebanyakan Mereka Tak Dapat Makan Daging,kerana daging disana amat mahal, sekilo RM23 mata wang disana sama dengan 23ribu Rial, 23 ribu Rial itu bagi orang kemboja nilainya sangat tinggi, oleh itu mereka hanya akan dapat makan / merasai daging itu di musim Qurban saja, Itu Pun Jika Ada Insan-insan Yang Bermurah Hati Untuk Berqurban DiSana. download borang disini
mereka selalu mengharapkan ehsan dari orang malaysia, bila ada ustaz-ustaz balik dari malaysia mereka akan bertanya tentang korban, termasuk saya sendiri. ingin mengatahui tentang saya lebih lanjut sila KLIK DISINI….
sebab orang malaysia di kenal memang baik hati dan banyak bersedakah, kebanyakan bantuan-bantuan seperti pembinaan masjid, sekolah dan lain-lain memang datang dari malaysia termasuklah korban.
oleh itu saya sangat berharap bahawa kita teruskan amalan yang baik ini sampai bila-bila selagi mana kita mampu untuk melakukan nya.
saya bagi pehak orang kemboja mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakyat malaysia yang telah melaksanakan ibadah korban ke kemboja, melalui saya / melalui ustaz-ustaz lain, moga-moga di murahkan rezaki dan di panjangkan umur oleh allah SWT.
UNTUK MAKLUMAT TUAN/PUAN TARIKH TAMAT TEMPOH IBADAH KORBAN PADA 03.11/2011, TETAPI BAGI IBADAH AKIKAH AKAN DI BUKA SEPANJANG TAHUN.
KEPADA YANG BERMINAT UNTUK MENYERTAI / INGIN MENDAPAT MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI….
USTAZ YAHYA AL-HAFIZ..012 6445007 imam surau asy symul bandar rincing.
HAJI OMAR BIN PARKAN..012 3151109 timbalan pengurusi surau asy syumul.
untuk memudahkan tuan/puan BAYARAN boleh dilakukan melalui akaun Maybank atas nama MIN YAHYA, No AC 1627 3108 0955, selepas itu sila hubungi saya / SMS nama peserta di No 012 6445 007, atau Emailkan nama peserta kepada yahyahafiz46@yahoo.com
UNTUK BULAN PAUSA SATU BAHAGIAN KORBAN RM 235, SATU BAHAGIAN AKIKAH RM 270, KAMBING SEEKOR RM 600. mulai satu syawal harga bagi satu bahagian korban ialah RM250, akikah RM280, kambing RM650, Harap maklum.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori KORBAN AKIKAH dengan judul korban/akikah di kemboja. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2011/12/keadaan-umat-islam-di-negara-kemboja.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "korban/akikah di kemboja"

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.