imam digantung Kerana benarkan Nik Abd Aziz Jadi Imam...

imam muda, majid, muadzam shah, jamek, kena gantung, buang, pecat, pasir gudang johor, ustaz, tok guru, nik aziz nik mat, gambar

Imam Muda Masjid Jamek Pasir Gudang telah digantung kerana membenarkan Tuan Guru Nik Abd Aziz sembahyang jumaat dan menjadi imam di Masjid Jamek Pasir Gudang Johor. Masjid di Muadzam Shah ini tidak pernah berlaku sebarang perkara seperti ini sampai dibuang atau digantung kerja sebelum ini. Malah walau siapapun dia imam tidak kiralah dia itu Dato', Raja, Orang Kaya sekalipun rakyat biasa kalau dia mampu dan tahu bab agama rasanya dia sesuai.

Pernah beberapa kali seorang Dato' (yang juga merupakan Johan Musabaqah Peringkat Kebangsaan) diminta untuk menjadi imam Masjid di Muadzam Shah. Begitu juga dengan beberapa orang guru, ustaz dan sebagainya walhal mereka tidak dilantik (tidak mempunyai surat lantikan) sekalipun.
 
P--  Penyakit Politik Dinegara Kita Sudah Kritikel, Ingatlah..Politik Hanya Permainan Orang Yahudi..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori ARTIKEL PANAS / JENAYAH / KISAH INSAF / KISAH TELADAN / Perkara PELIK dengan judul imam digantung Kerana benarkan Nik Abd Aziz Jadi Imam.... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cmdia.blogspot.com/2012/07/imam-digantung-kerana-benarkan-nik-abd.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

1 Komentar untuk "imam digantung Kerana benarkan Nik Abd Aziz Jadi Imam..."

  1. kalau benar ianya amat mengecewakan tapi kalau sekadar nak buat fitnah neraka lah jawapannya....

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi coment, harap datang ke blog ini lagi ya.